20/8 Akut!

Akut!!!
Finns det något värre när ens vän ringer och är helt förstörd och ber om hjälp, och man känner sig helt hjälplös som inte redan är där och kan finnas?
Satt och städade rummet, när telefonen ringde. Förstod att något var fel, och när jag hörde hennes röst fick jag det bekräftat...
Hennes mormor hade dött under dagen, och hon hade nyss fått reda på det, och skulle vara själv hemma...
Satte mig  direkt i bilen och åkte dit...
Resten av kvällen frossade vi med köttbullar och makaroner, glass, chips och chokladbollar, och TV- och filmtittande...
Kändes skönt att få finnas där och bara vara sällskap.

Tänker på dig gumman! Hör av dig om det är något!

Puss och kram

Therese

P.S Det är vid sådana tillfällen, man inser hur impulsivt man kan handla, ingen tanke på att man inte kan eller vill, bara nu gör jag, för det är akut! D.S

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0