Bada eller icke bada, det är frågan...

God morgon alla härliga läsare!

Igår var verkligen en dryg dag! Älskling hämtade mig efter jobb, för att vi skulle åka och hämta mina badkläder och handla shampo och balsam till mig. Vi kom hem i stan och jag packade, men först kollade jag i studentkatalogen... Den kom igår!!! Jättekul!
Till slut lyckades jag packa klart väskan, och vi körde ner till Coop Extra, och där stod jag en lång stund och tittade på olika sorters shampo och balsam... Till slut blev det någon sort med rödklöver, tror jag, som typ luktar godishalsband. Smarrigt!
Sedan tog vi oss ut i bilen, och körde mot Burlövsbadet. Vi kom fram, även om älskling var på väg att svänga av mot gamla OBS istället. Vi gick in, och väl vid receptionen, får vi båda en kalldusch... Varm vattnet i duscharna funkar inte... Då kom nästa fråga, bada eller icke bada det är frågan!
Vårt svar blev, icke bada! Jag fryser liksom redan innan jag badat, och då måste jag få duscha varmt efteråt, så nu ska vi simma en annan dag...
Istaället körde vi över till OBS, och gick en runda där... Köpte nya flourtabletter med svartvinbärssmak och några xylitoltabletter med kola/mintsmak, riktigt goda!
Vi gick inom på Gina Tricot och där provade jag några stickade tröjor, hittade en svart tröja som jag älskade, men ska försöka hålla mig tills vi åker till Ullared... Där är ju allt mycket billigare, men det kommer att bli svårt...
När vi gått en runda, bestämde vi oss för att åka hem och äta, så det gjorde vi. Det blev kassler, not my favourite(bara i sallad), med potatis och bernaisesås...
Sedan var det att samla kraft och försöka städa rummet igen... Det gick väl lite så där... Kollade i alla fall igenom alla mina väskor, och röjde på en hylla för att kunna ha min dator, med tillbehör, där.
Tyvärr är det typ hundra saker kvar att städa undan, och det känns värdelöst!
Men förösker verkligen, men varje gång jag ska börja får jag liksom panik, och bara känner: Var i helskotta ska jag börja?! Det är så rörigt att jag blir dum i huvudet...
Ska ta en bild så att ni får se... Det är en krigszon...

I alla fall, idag är en ny dag, och just nu sitter jag på jobb, och sorterar listor igen... Idag ska jag eventuellt ner på festivalen med familjen för att se Lena och Orup, men då får det nästan bli varmare... Fryser tokmycket just nu på jobb...
Jaja ha det gött, så hörs vi!

Puss och kram

Therese

P.S Skickade precis in min ansökan D.S

Kommentarer
Postat av: cassandra

när ska ni till ullared? :)

2009-08-18 @ 17:47:42


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0