Hemmakväll

Idag sov vi lite längre... Kom ju inte i säng förrens klockan var två ungefär, så huvudet var helt bortkopplat när jag vaknade, men efter att bara legat och kollat på TV i fler timmar, lyckades vi ta oss upp, och äta frukost.
Efter det var jag tvungen att fortsätta städa rummet, eftersom det fortfarnade såg för jäkligt ut!
Efter typ två timmar gav jag upp, och vi åkte hem till älskling, för att vara där innan kvällens gäster dök upp.
Blev en riktigt trevlig kväll! Vi åt någon slags skinkstek med klyftpotatis och sallad med tzatziki. Riktigt nam nam! Till efterrätt åt vi marängtårta, även den riktigt god!
När klockan närmade sig nio, ville älsklings brors flickvän bli hämtad på Persborgs station, och älsklings kusin ville till en kompis inne i stan, så vi begav oss iväg för att hämta och lämna folk lite varstans...
Väl hemma igen spelade de andra Wii bowling och vi satte oss och tittade på och åt lite godis.
Och nu sitter jag här och är trött, älskling ligger typ bredvid och halvsover.
Vi ska strax gå och lägga oss, vi har tänkt gå upp klockan sex imorgon för att se hur auktionen slutar på tradera, sedan ska vi bege oss till IKEA och Netto.

Sov gott och dröm sött!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0