Katastrofrummet

Här kommer de utlovade bilderna på mitt katastrofrum...!
Som ni kan se är det allt annat än ordning och reda, så idag fick jag porta pojkvännen från  lägenheten/mitt rum, för att verkligen få städa.
Här på bilderna har jag städat i två dagar, men det syns inte...
Cirka fem minuter innan bilden är tagen på mig i sängen, satt jag i ett hav av papper och block. Ska lägga upp bilder när det är färdig städat, så att ni får se resultat...
Ska se om det finns saker som jag eventuellt kan sälja, så att man får lite extra pengar... Kan verkligen behövas!

Har någon annan så stökigt?

Puss & kram

Therese

Kommentarer
Postat av: therese

Stökigt:P

2009-08-19 @ 09:27:45
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: SofiEllen

Inte så farligt stökigt, du såg ju flera kvadratcentimeter golv! :P



btb, du är väldigt brun, var har du hittat någon sol?

2009-08-20 @ 17:15:28


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0