Tutti Frutti original nostalgi pga syster

Syster är för söt ibland! Mår ju inte riktigt tip- top idag.. Ont i halsen, och allmänt mysko, men i alla fall...
Vi traskade i väg till Willys på lunchen, för att jag skulle köpa halstabletter, för att få privilegiet till sväljningsförmåga.. Väl inne på Willys ser syster viol tablettakar, och hon ska ha en, sedan frågar hon om jag vill ha en, men jag vill hellre ha Tutti Frutti original, och då säger hon, att då får du det! Mina lilla syster bjuder mig på en tablettask! Om inte det är syskonkärlek, så vet jag inte vad det skulle vara...
                         Så nu sitter jag och smaskar på en Tutti Frutti original tablett, mellan halstabletterna. Det är verkligen nostalgi över dessa tabletter! En av mina favoriter när jag var liten, och den goda smaken har tydligen följt med mig upp i vuxenåldern, och jag ska ju inte säga att jag klagar. De är härligt röda, och smakar underbart!
Man kan ju önska att man var en liten flicka igen, med två tofsar på sidorna av huvudet, och en söt klänning, men nu är man stor flicka, med håret i knut, och vit skjortklänning. Söt kan man väl fortfarande vara, men inte på samma sätt...
                         Men i alla fall... Hade verkligen glömt hur goda Tutti Frutti original var, men det minnet fick jag uppfriskat idag! Härligt! Fast jag mår dåligt och vädret är urkast, så känns dagen lite bättre..

Tack kära syster!

Puss & kram

Therese

Kommentarer
Postat av: syster <3

vasego sis sitter även jag och äter för fulla muggar men det e violerna förstås love you puss<3

2009-08-13 @ 15:03:02
Postat av: Julie

Sv; Ojdå, det låter inte bra :/ Här är det molnigt men jag antar att regnet kommer att ösa ner snart!

2009-08-13 @ 16:31:50
URL: http://julieyus.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0