12 augusti

Idag är en speciell dag faktiskt för er som inte visste om det! Idag firar mina älskade föräldrar sin 20:onde bröllopsdag!
Tycker det är otroligt kul!
Idag ska vi jobba till halv fyra typ, sedan ska vi ta oss hem till lägenheten och hämta pappa, och sedan hem till älsklingen. Därifrån ska vi ta oss till restaurang puben Vagabond, vid Mobilia. Det är ett skitmysigt ställe med över god  mat, och bra priser! Jag brukar äta plankstek med kätt eller lax, men de har schnitzel, lövbiff m.m också och allt är jättegott!
I alla fall, efter vi ätit ska vi ta oss till Helsingborg, till Fredriksdalsteatern, för vi ska gå och se "Lorden i Gränden"! Det blir familjens premiär på Fredriksdalsteatern. Vi har sett många av föreställningarna på TV, men ikväll ska vi se det live för första gången! Ska bli jättekul, och det bästa är att de som har sett den tycker att den är skitbra!
Det är bara ett problem och det är att det typ ska pissregna, men vi håller tummarna för uppehåll, men annars är vi förbereda med regnkläder.
Det ska bli en skitmysig kväll, och jag längtar redan till halv fyra!

Grattis mamma och pappa på bröllopsdagen!

Puss och kram

Therese

P.S det finns en liten insändare på familjesidan i B-delen i Sydsvenskan idag till mina föräldrar D:S

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0