Dagens outfit

Nu har jag lyckats få kamera och dator att sammarbeta tillsammans med internetet så nu tänkte jag att jag skulle uppdatera er med dagens outfit :

Svart kofta- Ullared

Vitt linne- Ullared

Gröna haremsbyxor- Sjöbomarknad 2009

Gladiatorskor- Skokanonen

Väska- Accent

Blev en avslappnad stil idag, var fruktansvärt trött när jag vakna, så körde på bekvämt och snyggt. Haremsbyxorna är handgjorda av en gammal sari, och tyckte att de var sjukt snygga när jag hittade dem. Tycker att ett vitt linne kompliterar looken, och sedan ett lätt vågigt hår, med en fläta som "diadem", vilket ger lite lagom bohemlook. Gladiatorskorna köpte jag på Skokanonen, och funkar till de mesta plaggen, vilket är väldigt praktiskt.
Till allt har jag en svart kofta tills när det blir lite kallare på kvällen, och väska är perfekt om man bara ska iväg efter jobb eller på  kvällen.

Efter jobb följde jag med mamma för att handla till min mormor och morfar på Ica Maxi på Ystadvägen, var en del folk, men det gick faktiskt ganska fort, sedan var det snabbt hem till dem för att lämna av varorna och sedan köra hem till oss för att börja på kvällens middag, grillspett med potatiskroketter och tzatziki. Riktigt gott!
Jag blev satt på att göra tzatzikin som vanligt, för jag brukar lyckas bra med den, förutom en gång då jag glömde vitloken. Men som de säger: -En gång är ingen gång!
Så egentligen har det inte hänt...

Resten av kvällen tillbringas med familjen framför TV:n med äppelkaka och lite godis, sedan åker jag och älskling hem för att sova. Blir tidigt ikväll, ska upp imorgon och hjälpa några kompisar att flytta.

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0