blablabla

Idag efter jobb ska jag och älskling vara lite duktiga, och ge oss ut och jogga igen!
Min förkylning börjar släppa, men jag orkar faktiskt inte vänta längre! Vill bli bättre och må bättre, så nu får det bära eller brista!
Sedan ska jag väl försöka pyssla lite, och eventuellt försöka hinna med en bloggdesign.
Kämpar på! Datorn lägger gärna av när jag photoshopar! Skitstörigt! Tror dock det beror på att jag överbelastar den... Fick lirka upp låsning i datorn när den hängde sig igår... Typ tionde gången gav jag upp...
Men vad fasen, that´s life!

By the way, vill passa på att dissa aktiv ungdom, eller snarare danslärare på aktiv ungdom som inte kan ringa och berätta att de ställt in en danslektion för att man var sjuk förra veckan och inte fick reda på det...
Jag var sjuk förra måndagen, och åkte dit igår, och satt i 45 minuter, eftersom jag inte hade något telefonnummer. Till saken hör det att syrran skulle vara med på en konsert, som jag ville gå på, men som jag hoppade för att kunna dansa, eftersom vi har uppvisning på torsdag. D'rför var jag lite tidig på dansen, och jag reagerade på att dörren var låst in till kapprummet, och att ingen musik hördes, men man sätter sig ju ändå och väntar...
Till slut fick jag tag på ett telefonnummer, som ledde mig till ett annat nummer, som i sig ledde till det faktum att min lärare ställt in dansen!
Jag missade en konsert för ingenting!
Jäkligt pissed, men vad ska man göra?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-01 @ 15:19:34
URL: http://jroom.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0