Dubbelfrukost idag!

Ska faktiskt una mig en macka till frukosten på jobb idag...
Okej, nu låter det kanske som om jag aldrig äter mackor eller frukost, men jag gör faktiskt både och!
Äter alltid en macka hemma innan mamma och jag åker till jobb, vilket gör att jag inte äter något på jobb när vi har fika kl 9.
Men igår köpte mamma konditoribröd, och det tog hon med idag, och då måste man ju ta en extra macka.
Nästan så att det är lag på det! Riktigt gott mjukt saftigt bröd är supergott på morgonen med skinka och/eller ost!
Så idag blir det två frukostar!

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0