...

Det blev snabbt mörkt idag... Det verkar alltid bli det när jag ska köra hem...
Är inte alls pepp, nu när det slutat snöa... Förlåt, att jag hakat upp mig på det, men jag blev superglad! Som ett litet barn på julafton!
Ville bara springa ut, och hoppa och skutta i snön, men...
Vädret kan ju inte alltid vara på ens sida...
men jag håller verkligen tummarna, och kollar på olika väderhemsidor, för att hoppas lite mer!
Snart är det nog i alla fall dags för mig att dra mig hemåt.
Syrran och jag ska på kören idag, och har tänkt gå...
Ska väl bli ganska kul, även om det börjat bli lite annorlunda...
Försöker bortse från morgondagen, för den kommer inte att bli kul alls, så jag undviker att tänka på den...
Eller den kommer nog bli kul, men stressig och jäklig...
Jag håller tummarna för att allt ska gå bra och bli bra! Ingenting får lov att bli fel, för då rasar världen ner för ett kort ögonblick...
Äsch, ska inte sitta här och skrämma upp mig själv, det blir det ju inte bättre av...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Ebba'

Söt blogg!:)

2009-12-02 @ 16:08:57
URL: http://ebbahenriksson.blogg.se/
Postat av: Ebba'

Jo visst är det mysigt, men jag hinner inte med det känns det som..

2009-12-02 @ 16:25:08
URL: http://ebbahenriksson.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0