God morgon god morgon, hör fåglar sjunga...

God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt...
Inte det? Okej, nä hör verkligen inga fåglar idag som sjunger glatt i kör...
Möjligtvis hör jag någon grävmaskin på arbetsplatsen utanför fönstret, men att kalla det kör vore väldigt synd...
Today, är det torsdag, vilket betyder att veckan snart har nått sitt slut, åtminstone vardagen för att vara mer exakt...
Känns faktiskt lite skönt! denna veckan har känts väldigt lång, och jag längtar verkligen tills imorgon, men det är bara om vi slipper jobba på lördag, vilket jag håller alla tummar och tår jag har för!
Vill vara hemma och baka pepparkakor!
Men bättre att se hur det blir!

Idag, ska älskling och jag försöka att ta oss ut och jogga, och sedan blir det väl KU som vanligt... Enda skillnaden idag, är att jag slipper stressa från dansen, hem till KU, vilket för mig känns som en extrem lyx!
Känner att jag är på bättre humör idag, vilket känns skönt!
Alla har vi toppar och dalar, och igår befann jag mig på väg ner i en dal, men jag traskade upp igen, så idag är jag nästan på toppen! Känns nice!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0