Min julhelg

God morgon!
Har haft ett litet jul uppehåll och det har känts super!
Var skönt att bara få vara ledig även om det inte är direkt jobbigt att blogga=)
Vi firade i alla fall julafton med min pojkvän och lite släkt och vänner till dem, och det blev supermysigt!
Jättegod mat, trevligt folk och många fina julklappar! Fick bland annat en biljett till Melodifestivalen när de är i Malmö!
Ska verkligen bli superkul och jag ser fram emot det!
Sedan blev det något presentkort, lite smycken, parfym m.m, och kvällen blev verkligen så mysig som jag hoppats!
Annandag jul sjöng syrran och jag i kyrkan, och sedan blev det mellandags rea!
Har lyckats göra lite fynd...
Tyvärr försvann ju snön sedan mitten av förra veckan, men det låg i alla fall kvar hela julafton och det var super!
Idag är man tillbaka till jobb, för att jobba två dagar och det ska ändå bli helt okej, även om jag är trött som få, men det blir så när man vänder dygnet halvt om halvt... Har haft svårt att somna innan ett, men igår slockna jag innan tolv... Kanske berode det på all den goda maten jag fått hos älsklingssläktingar...? Ganska troligt, men det kan jag verkligen leva med!

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0