Naglar

Nu till jul fixade jag naglarna lite med dessa söta stickers. Använde de små bären med de gröna bladen och något paket, för att få lite julfina naglar.
Blev verkligen fint men ändå superdiskret, vilket jag tycker är superskönt!
Inget flagnande nagellack här inte!
Men nu och redan innan jul gav mina naglar upp! De har alltid haft en tendens att skiva sig och dela sig och brytas hela tiden!
Och så även nu! De är tunna och sköra och går sönder bara man tittar på dem!
Men så läste jag om Sally Hansens nagellacksförstärkare och letade upp det, tyckte det var lite dyrt så väntade. Så nu i julklapp fick jag två likadana parfymer, så jag byte den ena och köpte nagelmedlet istället!
Så ikväll eller imorgon ska jag påbörja min kur!
Jag hoppas verkligen att det ger resultat!
är trött på naglar som bryts hela tiden!

Puss och kram

Therese

P.S Har någon av er provat det?


Kommentarer
Postat av: elvira

sv: jorå har haft en trevlig jul o annars e det bara bra :)

kram

2009-12-28 @ 13:42:00
URL: http://jjhnsson.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0