Snart dags för hemlagad pizza

Nu är det snart dags för mig att gå ut och smaka min hemgjorda pizza.
Vi hade inga rester hemma, så tog en bit hönökaka, ketchup, skinka, en burk svamp, dragon och mozzarelaost.
Tror det kommer bli smaskens, och kände mig duktig som kom på ideén så tidigt på morgonen!
Tror tyvärr det blev lite mycket svamp, men första använde jag tre fjärdedelar, och då kändes det sjukt löjligt att spara det sista, så öste på det med!
Kom precis på att jag glömde sallad... Får väl klara mig utan det idag...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: JENNY

hemmagjord är gott imellan åt! :)

2009-12-08 @ 11:29:30
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: N I L M A

ååh vad gött med hemmagjord pizza!

2009-12-08 @ 11:32:11
URL: http://nilma.myshowroom.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0