Svar till Karla

Karla om Julförberedelser börjar nu! God mo:
Seriöst, vem fan lägger ut en sån här nedvärderande bild på sig själv? Hade du kanske slut på pyssel, mat och Ullaredskläder eller?
Ja ja, ett gott skratt fick man sig iallafall så det får man väl tacka för!

Ciao Choco
IP: 83.183.224.35

Svar till Karla:

Du jag lägger upp precis vad jag vill på min blogg!
Vadå nervärderande? Jag har en ansiktsmask? Inte särskilt konstigt!
Det verkar bara tragiskt att du tar dig tid att kommenterar det och sedan inte kan länka till din blogg, så att man kan svara...
Men det är väl precis så det är med alla de som skriver elaka kommentarer "Anonymt" eller utan länkning till sin blogg eller mejladress...
Vissa människor måste få lov att klanka ner på andra, men du träffade fel person! Det berör mig inte, ville bara ge dig ett svar!
Dessutom vad är det för fel på Ullared, om du tror på programmet får jag nog säga att du har en hyfsat snevriden syn på Ullared!
Ullared har typ kläder som vilken annan butik... Har köpt en klänning som fanns på MQ där för två hundra i stället för sexhundra, Gina Tricot jeans för hundra...
Men visst förgyllde jag din dag så fine!

Till alla er andra söta bloggläsare, är det inte synd att några få "Anonyma" inte kan hålla igen sina vassa tungor? Måste jämt uttrycka sig fast ingen vill lyssna...!

Puss på er!

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0