Tisdag

Hej hopp denna tisdgasmorgon!
Ska bara jobba idag också, och sedan är man ledig i åtta dagar!
Ska bli riktigt skönt att få lov att sova ut, och kunna använda min nybegagnade dator! Pappa fixade den så gott som färdigt igår!
Känns verkligen skitbra, så nu har jag en bra skärm att redigera på!

Igår efter jobb åkte mamma och jag som bekant till Skopunkten. Jakten var på ett par nya stövlar, men inte ett enda par föll mig i smaken vad det gällde mina kriterier med dragkedja hela vägen, och kunna passa till jenas och kjol/klänning.
Istället blev jag helt frälst på ett par leopardmönstrade högklackade skor...
Har aldrig ägt ett plagg med leopardmönster, och alltid tyckt att det är snyggt på vissa, men inte på mig... Men igår blev det kärlek vid första ögonkastet och jag kunde inte låta bli!
Skorna på bilden är inte riktigt de skorna jag köpt(ska försöka fixa upp en bättre bild), mina är varmare i tonerna och svarta invändigt, och sköna och dessutom snygga!
Blev nöjd även om det inte var ett par stövlar!

Men idag är det tisdag och eventuellt ska älskling och jag ut och springa om det inte förblir glashalt, för jag tänker inte riskera att bryta benet nu inför det nya året!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, jag funderar på att läsa den men känns pinsamt som kille :P



Kram

2009-12-29 @ 10:12:38
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag får göra det. Händer idag då? :)

2009-12-29 @ 10:29:18
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: elvira

ungefär sånna skor har ja oxå :D dom är superduper coola :D

2009-12-29 @ 11:02:49
URL: http://jjhnsson.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0