Bio på Entré med familjen.

521d7ec571e6f6e1a7f74ed92b408add.png

Bio på Entré med familjen.
Kom nyss hem från Entré efter att ha sett filmen Fame. Jag tyckte om den, även om jag tycker att den kunde ha varit längre...
Innan på dagen har älskling och jag shoppat, vilket resulterade i en klänning, och nu efter bion en kavaj! Riktigt nöjd med dagens fynd:d
Nu blir det snart middag och sedan mer familjemys!
Imorgon väntar jobb, och vardagen är tillbaka... igen...
Men fyra lediga dagar har varit underbart!
Puss och kram
Therese


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Nu har jag utsett veckans blogg! kom in och titta om det blev du! har även skrivit kommentarer om alla bloggar! kram

2009-11-01 @ 18:20:19
URL: http://ymperia.com/sofia


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0