Café Pronto


Tänkte bara rekommendera detta underbara lilla cafét som ligger på Lilla Torg bredvid Espresso House.
Det heter Pronto, och är verkligen mysigt!
Hade aldrig varit där tidigare och har missat det varje gång jag gått förbi, men igår blev det långfika där!
De har kaffe, te, juice, varmchoklad, mackor och kakor.
Som jag sa tidigare tog jag en bit tryffelkaka med bär och grädde, och den var gudomlig!
Priserna är väl ungefär som Espresso House, men skillnaden här är att det känns mysigare!
Man kommer in i det första lilla rummet, och möts av disken full med saker, sedan en trappa som leder upp till ovanvåning, där det finns en del bord.
Där är ganska fullsatt hela tiden, men inte omöjligt att få bord!
Och det är värt att vänta på!
Lokelerna är mysiga och ger en intimkänsla, som får dig att vilja sitta kvar en bra stund, och bara njuta!
Jag kan bara rekommendera detta underbara café till alla!

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0