...

Tillbaka från både frukost, kurs och lunch!
Kursen var säkert jättegivande, men jag är så ny inom föräldrarledigheterna att jag just nu bara känner mig förvirrad...
Men får kanske klarhet i det, om ett tag när det sjunkit på plats...

Nu ska jag räkna lite listor, och vänta tills 13.45, då Richard kommer och hämtar mig!
Börjar redan bli nervös, och det är ju helt djävla galet, det blir liksom inte bättre av det... Men man är ju som man är, och jag blir kallsvettig varenda gång jag ska till någon läkare, även om det bara skulle vara för att hälsa på... Det är något med sjukhus/vårdcentraler... Blir superstressad...

Men ska försöka sluta oroa mig, och bara ta det lugnt...!

Ni får gärna hålla en tumme för mig, så att allt går bra...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0