Joggingrunda ikväll

Ikväll/eftermiddag är det dags för mig och älskling att ta vår fredagsrunda!
Mamma och jag ska ju gå tidigare från jobb idag, så tanken för min del är att älskling och jag ska kunna springa nu när det fortfarande är ljust ute!
Skulle vara så skönt att få springa i det fina vädret, och bara känna att man lever!
Egentligen hade jag velat gå ut nu, och vara ute hela dagen, men det funkar inte riktigt...
Men längtar till ikväll, även om jag kommer bli skittrött^^ Men det är väl meningen!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0