Korkade busschaufför!

Har ju glömt berätta för er, om bilturen på väg till kören igår... Den blev faktiskt lite intressant...
Jag och Malin var på väg till kören, och körde så vi kom till en av rondellerna som går från Höja Konsum till Videdalsskolan.
Jag ska vänster, och blinkar, och är inne i rondellen. Jag ser att bussen kommer från höger i lite väl hög hastighet och bromsar, och det gör han med, halvvägs in i rondellen, så jag tutar arg som ett bi!
Jävla bussdåre!
Sedan vinkar jag fram honom så att han ska köra för jag kommer faktiskt inte förbi honom mellan rondellen och bussen, då vill den dåren att jag ska köra först, men jag vinkar fram honom igen, men han vägrar!
Folket i bussen börjar titta ut för att se vad som händer, och jag sätter mig i bilen med armarna korsade över bröstet riktigt förbannad, och menar att här kan jag sitta hela kvällen, och det kan inte han!
Folk börjar tuta bakom honom, så till slut kör han, men vad är det för djävla idiot?!
Man kan inte bromsa så att man stannar halvvägs in i rondellen, dessutom var jag inne i rondellen, vilket gör att han är stoppskyldig!
Dummare busschaufför får man leta efter, och det som är så tragiskt är att många av de som kör bussarna, inte har något vett alls!

//Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0