Lång dag

Känns som om det varit en lång dag idag!
Har börjat känna mig hängig, men det har jag verkligen inte tid med!
På lördag är det ju fotografering med Hanna nere i stan, och det är farsdag... Massor att göra, och då har jag minsann inte tid att vara sjuk!
Nu snöar det ju också, och då vill man ju kunna vara ute! Om det inte blåser för djävligt ikväll kan kanske syrran och jag gå till kören...
Men vi får se hur det blir... Mår som sagt inte toppen just nu...

Men nu glömmer vi det!
Idag ska vi dessutom börja öva till advent och lucia, och det har jag verkligen längtat till, så det är bara att le och se glad ut!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Ayla

Jaha :) vad jobbar du med? jag pluggar, till personalvetare!

2009-11-04 @ 21:50:21
URL: http://aayla.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0