Liten teckning nu på kvällen.

10cff953bd053af1144af448d4855e9a.png

Liten teckning nu på kvällen.
Har varit på en smyckesutförsäljning och köpt ett halsband, örhängen och lite scrapbooking saker, och vi hann även med ett besök inne på Vellingeblomman.
Nu har vi varit och ätit på Vagabond(en något "spännande" middag), och nu har vi fikat med tårta.
Här är en bild som jag gjort nu ikväll. Jag ursäktar kvalitén på bilden, men mobilkameran är inte toppen...
Nu blir det Top Model och Ensam mamma söker...
Puss och kram
Therese


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gu vilken fin, ögat ser jätteverkligt ut! Det gör aldrig mina som jag målar haha.. :P

2010-01-15 @ 23:36:04
URL: http://florencestyle.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0