Måndag+ dålig helguppdatering...

God morgon igen!
Ännu en måndagmorgon...
Ledsen att det blivit dålig uppdatering i helgen, men har inte haft tillgång till internet direkt...
Kan i alla fall berätta att i lördags var det kalas för morfar, och igår för en av mammas vänner. Älskling och jag har varit i Skånes djurpark, och gått i det fina vädret i lördgas, samt att vi jogga i fredags...
Har lyckats vara ganska aktiv, men är tröttare än tröttast idag...
Känns helt galet, med så mycket sovmorgon och ändå vara trött, men det är väl jag...
Idag, kommer vi ha möte hela förmiddagen typ, så ska bli spännande att höra allt...
Lovar att jag ska skriva mer sen!

På tal om ingenting, har jag fått någon allergiförkylning... Träffade en katt igår, och näsan började klia, och nu är jag förkyld... Suger, but what to do?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej :) nice! du kommer nog se resultat snabbt skulle jag tro ;) har du gått ner ngt än?



2009-11-23 @ 08:34:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja men det är ju jättebra! heja heja!

2009-11-23 @ 10:05:49
URL: http://emmelist.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0