Min önskelista



Har suttit och knåpat på min önskelista, och tror jag kommit ihåg allt...

1. Bara inte du- Katarina von Bredow
2. Elsas mode- Sofe Fahrman
3. Bokstavsstämplar- Clas Ohlsson
4. Beyonces CD I´m ...
5. Hörlurar anka/groda elller nyckelpiga- Bluebox
6. Ring valfri gravyr- Guldfynd
7. Laptopsmycke (guld eller silver)- cocoo.se
8.Presentkort- Panduro
9- 10. Lotion papaya eller granatäpple(helst)- Apoteket
11. Vit fuskpälspläd- Vellingeblomman
12. Fotografering (1 betald bild)- Model Lab
13. Sminkkurs- Make Up Store
14. Delldator(får jag redan)
15. Lady Gagas CD The Fame Monster

Tror det var allt...
Egentligen spelar det inte mig någon större roll vad jag får, älskar nämligen överraskningar, men familjen vill ha lite tips, så det får de...
Tycker om allt på min önskelista, får se om man varit snäll till jul då^^

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0