Seg dag!

Det är en sådan här seg dag idag också...
Trött på allt vad grått heter! Hade behövt lite sol, eller bara frsikluft...
Man vill ju inte direkt gå ut när himlen är vid öppen, och vinden piskar en i ansiktet som om den fick betalt för det...
Jag hade velat gå ut och gå, men avskyr att frysa och bli blött, men frågan är om det inte är värt det ikväll...
Behöver verkligen en rejäl runda med luft...
Känner mig helt dum i huvudet av alla timmar på jobb bakom en datorskärm...
Jag orkar liksom inte fokusera...
Det här är verkligen inget jobb för mig under en längre period, men 1-1½ år ska jag klara!

Men luft och sol skulle göra det lättare!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0