Skitkall tisdag

Det är skitkallt idag!
Sitter här i tjocktröja, halsduk, tjocka strumpor och värmefläkt och fryser... Inomhus!
Inte kul alls, men vad ska man göra?
Skulle vilja ha en brasa här inne, med en filt så man bara kunde gosa ner sig ordentligt!
Det var i och för sig vad jag gjorde igår... Det blev ingen dans, utan jag valde att stanna hemma och vila, och så trött jag var!
Helt slut i kroppen, så som det ser ut nu, ska älskling och jag inte springa ikväll, utan kanske bara gå en runda, för att röra lite på sig...
Men ska försöka springa till helgen eftersom jag ska på IDOL på fredag...

Idag är en vanlig dag, så ska jobba, eventuellt till Panduro outlet efter jobb med mamma, och sedan blir det mest lugnt och skönt, och vila!
Orkar inte mycket mer...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0