Slipper bussen

Ska följa med mamma till optikern idag efter jobb... Det var det alternativet eller ta bussen hem, och det sistnämnda var jag inte alls sugen på, så får följa med.
Sedan blir det väl att man åker hem, och får åka tidigt till dansen, för att syrran ska vara med på en konsert på Konserthuset, så slipper jag ännu en gång ta bussen.
Får leta upp en bra bok som jag kan ha med mig medans jag väntar utanför dansen.
Vet egentligen inte vad jag vill göra idag, men är inte alls pepp...
Skulle vilja ta det lugnt, men som sagt, det finns det inte tid till...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0