Snart hemgång!

Klockan närmar sig fyra, vilket betyder att det snart är dags att gå hem.
Dagen idag har faktiskt varit helt okej, inte alls så tråkig och rastlös som igår... Har lyckats göra riktigt mycket, och känner mig allmänt nöjd...
Det enda jag inte är nöjd med är bristen på filttyg till julstrumpan...
Blir mögigt irriterad, men vad hjälper det? Ingenting!
Jag håller tummarna för att det dyker upp!

I alla fall, imorgon förmiddag är jag på kurs hela förmiddagen... Kommer bli väldigt spännande, eftersom jag inte är hundra procentsäker på det vi ska prata om, föräldraledigheter...
Har precis börjat göra dem, så hoppas jag förstår en del imorgon...
Sedan under eftermiddagen ska jag till läkaren, så uppdateringen imorgon blir nog sådär...
Men ska försöka klämma in lite i alla fall!
Brukar ju lyckas på någotvis, och tanken är att jag ska tillbaka till jobb efter besöket...

Men nu ska jag lägga in de sista listorna innan det är dags att gå hem för dagen...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0