Superfina armband på cocoo.se


Många av oss i bloggvärlden vet att Cocoo.se har jättefina och unika smycken!
Här har jag tittat runt lite på hennes hemsida, och valt ut några av mina favoriter, bland de nya armbanden.
Dessa armbanden som jag valt ut, är snygga till vardags, men även till festen.
Armbandet med stjärnorna passar ju perfekt till nyår, det flätade armbandet, är lite mer neutralt, men ger en tuff edge till en avslappnad stil, och det sista är bara så fint!
Lite hippiefeeling, men det känns så rätt!
Skulle ju verkligen inte tacka nä till någon av dessa underbara armband!

Så titta in på cocoo, och beställ ett fint armband, eller varför inte ett fint halsband till din mamma, syster eller kanske till dig själv?
Vad du än köper slipper du frakten, så länge du bor i Sverige, och det är väl inte så dåligt.

Hoppas du hittar något som passar just dig!

Puss och kram

Therese

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0