Tisdag, en bra dag? Känns så...

God morgon alla underbara läsare!

Det är tisdag morgon och det känns än så länge som en bra dag... Vann ju armbandet, och jag mår bra idag!
Hoppas det håller i sig, och att vädret håller sig torrt och oblåsigt!
Älskling och jag har tänkt att vi ska bege oss ut på en joggingtur ikväll, och då är det skönast om det varken regnar eller blåser, men duggar det eller blåser lite, så blir det ändå en runda!
Har faktiskt ansträngt mig, genom att tänka att det ska bli kul att jogga, men det når inte riktigt hjärnan, men man vänjer sig väl...
Det är ju för en god sak!

Som sagt det är tisdag idag, och jag har inga speciella planer för idag...
Ska eventuellt göra ett julkort till vårt fadderbarn ikväll, om jag inte somna med älskling i soffan framför TV:n... men det hoppas jag inte...
Tror jag vet ungefär vad jag ska göra, men vi får se...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Läs mitt senaste inlägg. Har du något du inte kan stå imot. Något du måste ha att äta hela tiden. Skriv till mig om du har något "beroende".

Jag t.ex kan inte få nog av geisha :/ Haha.



OBS! följ min blogg på bloglovin ;)

2009-11-17 @ 08:10:49
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

godmorgon :)

2009-11-17 @ 08:24:02
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0