Tisdag morgon

Good morning! Good morning!

Hur är det med er idag?
Själv mår man helt okej, någon otäck liten förkylning, som försöker bryta ut, men icke! Så kul ska den inte få ha det...
Känner mig mör i hela kroppen efter dansen igår, i och för sig... Det gjorde jag redan under tiden som jag dansade... Ni vet, musklerna är helt slut, och vill bara slappna av...

Så var det tisdag idag, och vädret är grått, grått, och åter grått! Lite deprimerande faktiskt, men vad ska man göra?

Idag... Ja, vad händer egentligen idag? Inget speciellt faktiskt! Knasigt nog känns det ganska skönt!

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0