Vad är det för dag idag?

Godmorgon!
Finns det någon som missat vilken dag det är?
Ja, jag vet det är fredag, men inte vilken fredag som helst, utan fredagen den 13:onde...
Jag brukar inte tro på sådant skrock(ta i trä), men visst man vet ju aldrig...
Jag hoppas att jag slipper allt vad otur innebär, för hela denna veckan har varit oturförföljd, så jag hoppas på tur idag!
Talet 13 brukar vara mitt turtal, så jag håller tummarna!

Jag hoppas åtminstone att jag har mer tur än männsikorna i de här serierna^^
Annrs kommer det här bli en mycket tuff dag!



Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0