Beställt almanacka på jobb

Nu har jag beställt en jobbkalender här på jobb!
De gick runt med en jättetjock katalog full med almanackor, och så var det bara att välja och vraka!
Jag hoppas att den jag beställde nu blir mer lagom än den jag har nu...
Den är nämligen ungefär en halvmeter lång, och kansek arton centimeter bred, alltså en ganska stor almanacka till lilla mig...
Nu blir det en som går att fälla ihop, men som är ungefär 40 centimeter när man vecklar ut den...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0