Fototävling hos Rebecca

Hej hopp i lingonskogen!

Nu är det så(ni har säkert inte märkt det) att jag älskar att fotografera!
Så var inne på
Rebeccas blogg, och såg att hon anordnar en fototävling med temat ljus.
Blev verkligen sugen på att vara med, och tänkte att någon av er kanske också var intresserad...
I alla fall priset i tävlingen är ett Star x4 filter(allt ljus du fotograferar blir till stjärnor) från
tvspelsweb, och det är i alla fall ett pris som jag skulle bli super glad för!
Älskar när det blir sådana effekter på ljus! Speciellt nu när julen närmar sig!
Nu tror jag ju att ni är fler som vill vara med och tävla, så tryck
här, så kommer ni till Rebeccas blogg och tävlingssidan.

Glöm inte läsa reglerna noga! Annars får ni inte vara med i tävlingen!


Här kommer mitt bidrag:



Namn: Therese Andersson
Ålder: 19 år
Bloggadress:
http://thereseofsweden.blogg.se

Puss och kram

Therese

AVSLUTAD

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0