Ansiktsprodukter


När vi var ute på OBS idag, tog älskling och jag en runda inom på Apoteket. Hade ju sett reklamen för deras nya ungdomsrengöringsserie Demons and Angels på TV. Blev verkligen sugen på den då, så nu gick vi in för att se om de hade den.
Jag gick fram till hyllan med ansiktsprodukter, och först hittade jag den inte... Ska erkänna att jag blev besviken, men så letade jag lite noggrannare, och då hittade jag den.
Såg även en liten skylt, och stannade till vid den. Tag två produkter från Demons and Angels och få ett lipbalm på köpet!
Jag kunde inte motstå det erbjudandet, så började kolla på de olika varianterna.
Ansiktskräm, ansiktsvatten, ansiktsscrub, rengöringsmousse och lipbalm... Vilket skulle man välja?
Stod länge och funderade, men valde till slut ansiktskrämen och rengöringsmoussen.

Ska ju dock ärligt erkänna att jag är lite nervös för att använda dem... Jag har provat lite olika produkter tidigare, men det brukar sluta med att jag får små små knottror i hela ansiktet, och det känns inte kul!
Varje gång det blir så, får jag upphöra med produkten och så ligger det oanvända produkter kvar i badrummet, som ändå kostar en hel del pengar...
Känns jäkligt sur!
Men det brukar funka med Apotekets produkter och med en annan sort som jag köpt på H&M, men annars är jag lite försiktig... Det känns inte helt kul att gå runt med små knottror i hela ansiktet!

Men värst var det den gången jag köpte Loreals Pure Zone!
För det första var den dyr och sedan hade jag verkligen förhoppningar på den! Trodde verkligen att den skulle hjälpa min hy, men det blev verkligen tvärtom! 
Jag fick röda, kliande, vätskefyllda knottror i hela ansiktet, och kände mig allt annat än fräsch! Jag hann använda den typ två dagar, innan jag reagerade...
Blev så jäkla besviken! Kändes som att typ 150 kronor var lite för mycket pengar för att bara använda produkten två dagar...
Men vad fanns det att göra?
Så nu har jag två produkter som är använda cirka tre gånger...
Det ska ju dock tilläggas att jag har lite känslighy... Men det har ni kanske redan räknat ut^^

Finns det någon där ute som skulle vilja köpa dem?
Kanske för 60 kronor för båda två + eventuellt porto...

Men nu håller jag tummar och tår för att de nya produkterna ska ge ett bra resultat, och fungera utan problem!

Har någon av er använt den, och kan rekommendera den? Gav den det resultatet du hade förväntat dig?
Du kan ju lämna en liten kommentar^^

Jag kommer i alla fall skriva om hur den funkar för mig!

Puss och kram

Therese



Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0