flummigt inlägg från väder till fika

Nu börjar mörkret läta över Malmö...
Jag höll tummarna för kanske lite ljus och kanske eventuellt sol... Men det verkar inte bli så...
För tillfället ser det ut att bli en dissig och grå dag... Vilket i och för sig kan vara lite mysigt en tisdag, då man är trött, och lite seg...
Jag har liksom börjat inse att det finns något vackert i varje dag... Jag tycker faktiskt att det är vackert med detta regntunga... Det är som något inre täcke...
Okej, jag låter kanske lite flummig, men det får ni leva med idag... Vissa dagar är man lite flummig, och har tankarna någon annanstans...
Nu skulle man velat vara ute och gå med någon man tycker om, och sedan svänga in på ett litet mysigt café och ta en underbar fika... Typ en god bulle, och en kopp choklad, och bara sitta där i flera timmar och bara prata och njuta av att finnas till...
Nu vill jag ju ut och fika bums!
Ingen bra idé att sitta här och bli sugen på fika... Kommer ju att träffa älskling i eftermiddag, och visst skulle vi kanske kunna ta en fika då, men jag vill nu^^
Äsch, får spara det till helgen annars...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

det blir att plugga och så, :) dud å?

2009-10-20 @ 08:01:54
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fin blogg du har :D

2009-10-20 @ 08:15:14
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: Linnéa

tack så mycket :D

inte så mycket faktiskt, mest skola. Själv då? :)

2009-10-20 @ 08:53:23
URL: http://hheadshot.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0