Fönstren är klara!

Så var fönstrena klara^^
Får väl se om det hjälper en dag när solen faktiskt skiner... För just nu är det bara grått...

Snart är det i alla fall lunch, och det längtar vi till! Börjar bli lite hungrig, så om tjugo minuter blir det nog perfekt att äta med mamma!

Det har faktiskt ringt lite idag, tyvärr är mamma på möte så hon har inte kunnat hjälpa mig, men har lyckats klara en del själv, sedan har jag fått fråga andra här å avdelning, så det mesta har löst sig!

Jag har konstigt ont i nacken... Känns som att en av de första koterna innan nacken har fått sig en smäll... Gör ont att böja nacken, och jag känner mig stel... Inte alls kul!
Kan kanske vara från dansen igår...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0