Igår

Igår var en väldigt bra dag!
Efter jobb åkte mamma och jag till Triageln för att byta en av presenterna som syster fick av oss på Apoteket. Det gick snabbt och enkelt!
Sedan åkte vi hem, och då stod middagen redan på bordet, och det är ju aldrig fel!
Vid sex kom älskling, och jag pälsade på mig för att gå på promenad, och vi var ute och gick länge. Visst, det var kallt, men där det var vindstilla, var det extremt skönt!
Kändes som om jag kunde varit ute ännu längre, men tyvärr blir det ju mörkt så tidigt nu...
Väl hemma igen, satte vi oss och kollade på Halv åtta hos mig, Äntligen hemma och House, och mitt i Äntligen hemma poppade vi popkorn!
Var så jäkla sugen, och det var jättelänge sedan jag åt det, så det var riktigt gott!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0