IKEA imorgon?

Vad ska man göra imorgon då...?
Älskling och jag funderar på om vi ska våga bege oss till det nya IKEA ute på Svågertorp... Det lär ju vara galet mycket folk, speciellt en söndag...
Men det hade varit kul att se hur det ser ut, nu när det inte ligger kvar där man bor... Förr kunde man ju bara gå ner, nu måste man ta bussen eller bilen, om man ska handla något...
Tiderna förändras överallt, och så även här...
Äsch, vi får bita i det sura äpplet, och stå ut med allt folk, för det lär inte bli mycket färre, det vet man ju om man bott i närheten av det gamla...
Varje dag är det kö in på IKEA, och parkeringen är full, så varför skulle det bli ändring nu när de byggt färdigt det nya?
Nä, jag tror att det blir IKEA imorgon, fast jag inte ska ha något... Risken är ju att man kommer hem med något, så får väl sätta hänglås på plånboken, så att jag inte kan frestas vid tanken på att köpa något...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!

Det lär vara galet med folk där, ja ;)

2009-10-25 @ 00:01:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: muffinsmartin

A! Ha så kul på ikea ;)

2009-10-25 @ 00:31:37
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0