Ingen koncentration...

Fan i helskotta! Vad jag är uttråkad!
Har liksom ingen ro i kroppen... Orkar inte sitta här med en jätte hög listor, och inte komma någonstans... Jag räknar och räknar, men de förökar sig...
Avskyr att inte vara närvarande i stunden, utan vara någon annanstans, som jag inte riktigt vet var det är...
Huvudet jobbar liksom på något annat, medans jag försöker koncentrera mig på det jag ska... Men det går inte...
Tänker på vad jag skulle vilja göra med min blogg, vad jag vill gå för utbildning, hur systers kalas ska bli imorgon, när vi träffar farbrors nya flickvän+barn... Och sedan är det massa luddiga saker som flaxar omkring...
Hade velat sitta hemma och fixa mina naglar och sminka mig...
Bara vara ute och fotografera allt möjligt, och njuta av solen!
Mitt huvud snurrar på, medans jag verkligen försöker samla tankarna... Men det verkar inte fungera... Det enda som funkar är att skriva här, men det ger mig lite dåligt samvete...
Borde verkligen koncentrera mig, men det funkar inte... Får lägga på ett kol med listorna nu!
Måste ju bli klar någon gång, vad ska de annars tro att jag gör?
Det ser ut som om jag inte jobbar, men hela dagen har jag räknat, dessa pissiga mög listor, men så kom posten och de förökade sig, och folk räknar och skriver fel hela tiden...
Fan! Jag blir ju aldrig klar!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0