Jag klarade mitt första ensamma telefonsamtal!

Jag klarade precis mitt första telefon samtal helt själv, uatn mamma bredvid mig!
Nu på lönekontoret har vi telefontider vissa dagar bara. Tex måndag och onsdag är mina dagar då jag har telefon. Idag har inte jag telefon, och då kopplar jag min vidare till en annan som har det. men mitt "privata" nummer kopplas inte vidare, och vissa arbetsgivare har det, och ringer på det.
Det var det som hände precis. Blev först skitnervös, men svarade, och började lyssna. Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på frågan, så jag bad om att få ringa upp, gick och frågade mamma, och gick tillbaka och ringde upp igen, och gav svar på frågan.
Jag klarade det!
Känns riktigt skönt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0