Jag vet inte vad jag ska tro...

Avskyr känslan av att det finns något i huvudet som vill ut, och hamna på papper... Massor av tankar, som är så flyktiga och tunna som dimmoln, som bara flyter runt i huvudet...
Det finns så mycket jag vill skriva om...
Jag skulle vilja skriva om nya trender, nya händelser innan någon annan knappt uppmärksamat det, jag skulle vilja skriva mer intressant...
Visst, alla har vi lite ämnestorka då och då, och det är väl just då som man hittar ett nytt ämne, som man bara måste få skriva om...
Tyvärr ät just idag en useldag!
Det händer för mycket konstigt, och en sak vill jag verkligen bara glömma... Problemet är väl att jag inte vet om jag ska ta det på allvar eller inte...
Mejla från okända kan vara läskigt, speciellt när budskapet i det, är allt annat än trevligt... Det ska ju även tilläggas att jag inte brukar bli skrämd för småsaker, men död och sådant har jag lite svårt för... Så just nu vet jag inte om det bara är ett dåligt skämt... Eller om det ligger något bakom det... eller om jag borde oroa mig...
Mina tankar är överallt, och vill inte samla sig...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Julia

fin fin blogg :D

2009-10-19 @ 15:17:47
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: emiliaaaa

Jag skulle vilja ha en personliga blogg design! :)

:D

2009-10-19 @ 15:37:58
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0