Katastrof dag i matväg

Idag har varit en liten katastrof dag i matväg! Först 2 frukostar(men åt bara så mycket som jag brukar göra, så inte katastrof där^^), sedan lunch, då det var en ost/skink baugett för min del. Den innehöll majonäs, vilket jag avskyr, så det jag kunde få bort, försvann ner i soptunnan! Men nu blev det eftermiddagsfika, och vad händer då? Jo, en av de som jobbar här ska på semester, så hon bjöd på Toscakaka. Jättegott! Men så onyttigt, och ikväll ska vi gå på restaurang och bio...
Det kan ju knappt bli bättre....
Fy, vad onyttig man kan vara ibland...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0