Långlunch

Det blev en riktig lång lunch idag...
Mamma och jag stämplade ut cirka halv tolv, och jag stämplade in lite i ett...
Vi åkte till Triangeln, för att köpa de sista presenterna till syster yster som fyller 17 år imorgon!
Jag tänker inte berätta vad det är, med risk för att hon kanske mot all förmodan skulle läsa min blogg just idag... Men man vet aldrig!
Jag är i alla fall nöjd med mina köp, och det kommer att komma upp bilder så fort hon fått dem!
Faktiskt ganska nice med lång lunch, och bättre blir det!
Mamma och jag ska gå redan klockan tre!
Kommer ha jobbat galet lite idag, men det känns ändå skönt... Förutom att all flex ryker typ...
Det ska jag ärligt talat säga att det suger, men det får jag jobba ihop igen!
Nu ska jag knappa in lite listor, så att jag får lite gjort, trots att huvudet håller på att stänga ner... Känns värdelöst, men men...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0