Måndag igen

Måndag morgon igen...
Helgen är aldrig tillräckligt lång, och skön! Det blir alltid måndagmorgon innan man hinner blinka! kroppen hinner precis inbilla sig, att nu kan jag vila, och då ska man upp igen, och vara utvilad och pigg...
Nä, usch och fy för måndagmornar!
Idag är väl en ovanligt fin måndagmorgon...Det regnar inte, och blåser inte tokmycket! Det är inte direkt varmt, och solen skiner inte heller, men det är ändå okej!
Är hyfsat pigg, men nu har jag fått de riktiga förkylningssymtomen... Min näsa rinner, halsen skaver, och öronen värker... Inte så kul att vakna med, men det är i alla fall ingenting man dör av! Hoppas jag i alla fall...
Idag blir det ännu en dag på Lönekontoret, och det ska väl gå bra...

Men nu är det strax måndagsmöte, så ska kanske gå och göra en kopp varm choklad... Det skulle inte vara helt fel...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: vero

Hej! Tack...

Fin blogg du har...

Måndagsmorgonar är sällan så roliga, speciellt inte nu när det börjar bli kallt och ruggit ute. Men en ny vecka blir en liten nystart och innan man vet ordet av är det helg igen =) //Vero

2009-10-12 @ 10:53:43
URL: http://[email protected]


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0