Måndag

God morgon mina underbara läsare!

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från lägret igår när jag kom hem, men jag somnade i soffan i älsklings knä... var så fruktansvärt trött efter helgens körläger, ävenm om det var sjukt kul!
Det var jätte länge sedan jag var på läger, så det var jättekul!
Jag ska verkligen försöka lägga upp bilderna ikväll eller imorgon!
Vill låta er se min helg!
Men i alla fall... Nu är det måndag igen, och jag sitter på jobb som vanligt! Nu på förmiddagen, och några timmar framåt, kommer jag inte kunna blogga särskilt mycket... Har nämligen telefontid hela dagen... Men något litet inlägg lär det ju bli i alla fall...

Vad har ni gjort i helgen?

Skulle vara kul att veta vad ni gör på helgerna...

 

Nu ska jag börja jobba lite^^

 

Puss och kram

 

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0