Nu åker vi hem igen!

2fa6764991c50a15ff4601c7e5b71d5d.png

Nu åker vi hem igen!
Nu har vi varit i Ullared sedan nio/ halv tio i morse, och jag har handlat mycket!
Jag har handlat för över 1800, och då fick jag ändå ingen skinnjacka/ vinterjacka... Men jag är ändå supernöjd!
Hittade en väska, nageldekoratiner, kläder, pyssel, ramar med mera!
Ska försöka lägga in lite bilder sen...
Men en sak jag blev snuvad på var fika inne på Gekås... Alla i min familj har fikat... Utom jag! Och ingen hade mål i mun för att fråga om inte jag också ville ha fika... Vilken familj man har va?
Nu är vi på väg till McDonalds för att äta lite...
Puss och kram
Therese


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Missat fika!? sånt får inte hända, fika är heligt och det är varje persons heliga uppdrag att se till att få sin vardagliga dos av fika!

2009-10-08 @ 16:29:19
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi du verkar piggnat till någorlunda iaf;) härligt med shopping.. men ingen fika..va inte bra de:/ Kram

2009-10-08 @ 17:18:17
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0