Nya IKEA ute på Svågertorp.

0-1e250df9127b3b00cf3a31a80fb1792b.png

Nya IKEA ute på Svågertorp.
Nu har älskling och jag varit på nya IKEA.
Jag kan ju inte ärligt säga att jag blev jätteimponerad... Kanske var det för att det var alldeles för mycket folk, eller för att jag är van vid ett redan ganska stort IKEA... Eller så är alla IKEA- butiker, oavsett storlek, nästan identiska på insidan...
I alla fall, nu har vi åtminstone varit där och kollat in det...
Man kanske vänjer sig...
Puss och kram
Therese


Kommentarer
Postat av: du vet vem...

Jag snackar med henne för att en av mina kompisar känner henne. Det är inte bara malin som känner henne om du trodde det :S malin har ingen kompis att känna maggi igenom. att jag ens orkar svara på din kommentar vet jag faktiskt inte...

2009-10-25 @ 13:27:09
Postat av: Neha

Vad skulle världen vara utan IKEA?:P

2009-10-26 @ 00:32:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0