Rastlös!

Känner att jag börjar bli rsatlös!
Vill faktiskt hem nu och bara ta det lugnt!
Har redan jobbat mer än vad jag behövt, men väntar på att älskling ska hämta mig, så att jag slipper att ta bussen hem, om det nu börjar(när som helst) pissregna.
Tur att han jobbar så nära en!

Kan informera er om att molnen blir mörkare och mörkare, och kommer närmare, och ändå ser jag mer blå himmel och mer sol...
Ser jätteskumt ut...
Kanske blåser det bort från oss...? Kan ju hålla tummarna, även om det är mysigt när det regnar, och man är hemma och inomhus!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0